2008-10-27

Jag lever

till alla er som undrat.
Precis som med allt annat har jag en tendens att gå ut starkt å sen tappa intresset. Nu borde det ju alltså vara naturligt att skriva att samma sak har hänt med bloggandet. Men det går inte, för samma sak gäller inte här. Bevis:
1. Jag gick inte ut starkt...två inlägg de två första åren :P
2. Jag har inte tröttnat, jag är bara lite seg.
3. Det finns ingen trea, kom bara på två saker. Dock händer det att det kommer ett nytt inlägg ibland så det lönar sig att kolla :P

Quick update:
1. Väninnan Sofia var här på besök=UNDERBART!!! Hade en superhelg! suparhelg?
2. Jag kom ihåg att ringa farmor på hennes födelsedag=Duktigt barnbarn :)
3. Vädret varierar från ösregn till duggregn å tillbaks till ösregn.
4. Har lärt mig säga "jag har ont i ankelknölen" på bred norsk dialekt=användbart
5. Har skrivit en tenta, å lämnat alla mina övningar i tid...nästan

Jag trivs i Norge! = bra eftersom jag ska bo här till Juni.
Ha de!

1 kommentar:

HellaBella sa...

Jag har saknat dig....Skönt att höra att du trivs.