2009-04-26

Kan någon ge mig motivation?

Jag är så sjukt omotiverad till att plugga, även idag är det sol och då går det ju inte... Gårdagen var underbar. Hade stämt träff med Rachel för att få ett litet studieavbrott, eller jag vet inte om man kan kalla det avbrott när man inte har börjat...men men. Det lilla avbrottet gick sedan från en timma till fem, jag lyckades därmed inte bara förstöra för mig själv, utan även för Rachel. På nåt sätt känns det alltid mycket bättre när man är två som inte pluggar :P Dock avnjöt vi årets första glass, mjukglass (soft-is) med krokantströssel, i solen på Trondheim torg, underbart!
Dagen avslutades sedan med grillning i en park med utsikt över fjorden, fjällen med snö och gröna björkar (våren är verkligen här). Jag var lycklig som ett får!
Nu ska jag nog dra ner rullgardinen i mitt rum (den fungerar utmärkt som mörkläggningsgardin) och låtsas som att solen inte alls skiner...sen ska jag plugga :/

1 kommentar:

HellaBella sa...

Rackarns vad du är ute och far...Själv är jag glad omjag kommer en sväng till Centrum...