2009-04-27

Imorrn så smäller det!

Åh imorrn så åker vi!!! Amsterdam och Bryssel och Delft och Rotterdam och tillbaka till Amsterdam, så ser våran plan ut tror jag... Vi har på tok för många planer och allt för få dagar men det ska nog lösa sig.
Jag har idag förberett mig inför resan genom att faktiskt göra klart ALLA mina inlämningsuppgifter. Jag och Charlotte satt på skolan till halv åtta och fixade det sista. Vårt resultat vart uruselt, och engelskan vi har skrivit på är knappt förståelig, men herre gud det här är ju bara min sista termin på universitetet så varför ska man anstränga sig?! Jag ville mest bara prata franska och Charlotte ville mest bara äta så vår fokus på avloppsrör var rätt liten... Nu kan vi iaf fokusera på resan och inte på skolan!

Kanske att man ska börja packa lite?!

Inga kommentarer: