2008-10-30

På allmän begäran

Har fått vissa påtryckningar, så nu ska jag visa hur jag bor. Det blir dock bara bilder från mitt rum å inte från köket å badrummet, tar det sen. I köket luktar det så j**la illa efter norrmannen, så jag försöker undvika att gå in där. Desperat försöker jag öppna föntret men när det är -5 ute så tycker inte folk att det är sådär jätteskönt att äta middag när det är +2 i köket :P Underligt. Funderar på om jag ska försöka attacksprya honom med min skoimpregnering. Tror att det kan bli bra, ska tänka ut en plan...

Utsikten från mitt fönster, vackert vackert!
Här sitter jag å studerar flitigt ...eller hur var det nu?Min wall of fame! Med nära å kära...å kanske framförallt på hundarna haha.

Fy sjutton va svårt det är att försöka få med hela rummet på en bild...det går som inte. Sammanlagt har jag iaf 10 kvadrat att röra mig på :P

3 kommentarer:

HellaBella sa...

Spartanskt må jag säga, snygg "Wall of fame", kul idé. Här är ett jävla skitväder, törs inte stick näsan utanför...

monstretsmamma sa...

Här är det kallt. Du är min bästaste vän, klart att jag inte syftade å dig, jag saknar ju dig som ... Gillar din vägg :-)

HellaBella sa...

Du har blivit utmanad hos mig!