2008-11-03

Utmanad

Jaha nu har man visst blivit drabbad av nån slags utmaning...spännande!

'Jag blev utmanad av Hellabella

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1 Jag viker mina handukar å lakan pedantiskt å militäriskt.
2 Är barnsligt förtjust i barnprogram, men bara de av klass!
3 Jag gillar att vara själv
4 Jag gråter mycket å gärna, i alla möjliga och omöjliga situationer
5 Är otroligt mer slarvig än vad jag själv tror
6 Jag gillar att sortera in alla mina skolpapper i pärmar, för att sen inte följa ordningen...
7 Jag är livrädd för skräckfilmer, och tycker att Harry Potter filmerna är i värsta laget.

Jag utmanar följande personer Monstrets mamma Systeryster Mammamu
Det var ungefär så många bloggvänner jag hade...vojne vojne