2008-11-08

40 dagar :D

Weee jag har bokat biljetter nu till min hemresa för Julen :D Den 18:e december på eftermiddagen lämnar jag Trondheim, och kommer till Stockholm 03.37 på natten, vilken tid va?! Är det det som kallas nattåg? Att man får försöka sova några timmar för att sedan bli väckt under den värsta tiden. Men men jag är iaf lycklig! Längtar så till å få träffa alla hemma i Sverige! Inte för att jag vantrivs här (förutom snusk-grannen), men det ska ändå bli så skönt att komma hem! På nåt sätt går jag och inbillar mig att tiden kommer gå fortare nu när jag har bokat biljetter...tänk, bara 40 dagar kvar, det är ju ingenting. Problemet är bara att det värsta, tentorna, är kvar. Fast jag har ju skrivit drygt 25 tentor hittills i min utbildning, så då är väl 4 till inte så farligt...jo, tentor är alltid farligt! Insåg precis att 40 dagar inte ens är två månader, det är ju bara en månad å tio dagar (mattegeni jag vet), vips så är julen här!
Tänk va familjen kommer tycka att det är skönt när jag lämnar hemmet för att flytta tillbaka till Trondheim i Januari haha. Jag är underbar, men inte i för stora doser.

2 kommentarer:

HellaBella sa...

WOW ny layout, passar bra in i din "uteprofil". Är det bara 40 dagar kvar till jul, det måste ju innebära att det är mindre än 30 dagar kvar på jobbet...

monstretsmamma sa...

om em idag!!! Jag sanar min Billy...Jättemycet!!! :-D
Bara några dagar var nu.