2008-11-19

Snö snö snö

Nu har snön kommit till trondheim! Åh som jag har längtat! I måndags hade vi pulka/sopsäcksrace. Jag var självlkart grym, men jag har ju en fördel eftersom jag faktiskt har sett snö förut. (i jämförelse med australienarna). Hoppas att det stannar såhär nu, inget slask!
Att jag inte kan cykla gör inte så mycket, jag å sykkel är nämligen lite oense fortfarande. Mitt senaste ingrepp var att laga bromsarna med gaffatejp. Tysken tittade underligt på mig...vaddå, vad kan gå fel? Gaffatejp är ju typ jordens bästa tejp! Det är förresten bara fegisar som behöver bromsar!
Jag hade tänkt ta en fin snöbild, men det blev mörkt innan jag kom hem...himlans mörker. När man sitter i datasalen så kan man ha tur ibland å se ljuset (ljuset, jonatan jag ser ljuset). Datorn ger jo dock ett mysikg å hemtrevligt sken...

Inga kommentarer: