2008-11-05

Jävla äckel norrman

Jag är så irriterad på min granne norrmanen. Han luktar så j**la illa! Å han är sååå snuskig! Jag står inte ut längre. Sen jag flyttade in här ( i början av augusti) har han inte tvättat sina kläder en enda gång!!!! Jag förstår inte, alla vet väl att man måste tvätta sina kläder. Sen när han duschar så använder han varken shampo eller tvål, utan han tror att bara vatten ska ta bort den äckliga lukten. Han skulle behöva skrapa bort hela det översta lagret av hud om han någonsin ska bli ren. När det kommer till hans matlagnign så brukar den vanligtvis bara bestå av att värma frysta pizzor i ugnen. Det går an, för då blir det ingen disk...men nu har han börjat med nån äcklig variant av matlagning. Han steker köttfärs, och alla de små trådarna som är i köttfärs efter malningen tar han upp med händerna, en efter
en... Hans middag igårkväll bestod av: 300 g köttfärs, 2 stekta ägg, ett antal små konstiga korvar och mackor. Och allt äter han med händerna, allt!!! Sen mackorna, de är bland de värst jag sett. Han skär brödskivor som är typ 6 cm tjocka (minst). Jag önskar verkligen att jag överdrev nu men det gör jag inte för en gångs skull. Alla som varit här på besök: Syster, Sofia, Kristina och Erik kan intyga att han är bland det äckligaste som går på två ben.
Klädmässigt har han två par mjukisbyxor, och ett par jeans. Mjukisbuxorna har varit beiga respektive grå, de har inte de färgerna nu...de är äckligt gruda och fulla med snuskiga fläckar och hål. Jeansen har han använt två gånger, när vi varit på krogen...i övrigt lever han in mjukisbyxerna. När det kommer till T-shirts vet jag inte, men jag skulle tippa på att han har två...
Så ni kan kanske förstå hur det ligger till....illa, riktigt illa!!! Jag har slutat städa, håller andan när jag springer genom köket, tillåter mig själv att andas typ två ggr när jag duschar. Det är bara att välja, svimma av lukten, eller svimma av syrebrist. Jag satsar på syrebrist.
Nu ska jag se om det går att byta boende.
Äckel äckel äckel äckel äckel kan inte ens få med hur jävla äcklig han är, det går inte att beskriva med ord. Fy fan!

1 kommentar:

HellaBella sa...

Stackare, tro det eller ej men jag hade en sådan snubbe när jag gick i skolan och det var hemskt...Då duschade han ändå på gympan (dock utan tvål)...Det går inte att frysa ut honom nu när vintern kommer????