2008-11-03

Systeryster på besök

I helgen har Systern varit här på besök! Åh det var underbart! I torsdags, då den mycket modiga jäntan hade flygit alldeles själv hela vägen till Norge, visade sig Trondheim från sin allra bästa sida. Soligt, frostigt å vackert! Jag var lycklig som ett får och som bonus bestämde jag att jag fick vara ledig från skolan :D
Under besöket roade vi oss med diverse aktiviteter. Vi lyckades klämma in: vandring, fest, Nidarosdom-besök med gudstjänst, pulkaåkning, shopping och rätt mycket flams. Jag är mycket nöjd med helgen. Hoppas att besökaren känner likadant.
Det enda problemet med besök är att skolarbetet förträngs. Det är iof ganska positivt, skolarbete är trist å besök är kul. Problemet är dock att man söndag kväll inser att skolarbetet som man skjuter framför sig inte försvinner...det accumuleras. Så söndag kväll försökte jag desperat göra allt som skulle gjöras, det resulterade i black-out och jag somnade framför "Stjärnor på is".

Presenter från Sverige :D


Jag vet jag är en nörd, men när en väska heter Balder så kan man ju inte motstå...jag var tvungen. När jag hittar nåt med Tiwaz så köper jag det med :D

2 kommentarer:

IDA sa...

Åh kära syster. Det var jätte kul att hälsa på dig. Synd om dig på söndagen bara känner mig lite skylldig. men jag nämnde iaf att du fick plugga en stund jag hade ju kunnat hjälpa till. haha
Det hände mig en kul sak när jag kom hem. All disk som jag inte hunnit (orkat)ta tag i hade möglat... kul haha
Vit,grönt,brunt och grått möggel. Myckt bra. Jag har nu kommit på att det var mycket dummt av mig att inte diska.
PUSS kram

HellaBella sa...

Vackra bilder! Schyssta presenter från Sverige.