2009-02-23

Mitt nya hem

Jag har ju flyttat. Från studentgetto till ett vanligt getto, men det är najs. Mitt nya boende är en lägenhet som jag delar med en norrman Jon-Arne och en australiensare Jay. Jag är nöjd, de två karlarna både dushar och tvättar sina kläder, hallelulja! Mitt rum är stort som en garderob och då jag hade ställt in min säng så var det fullt...nästan. Har dock fixat en hylla och en liten byrå (kommode på norsk) så nu kan jag även förvara vissa saker. Det mesta har dock ansetts vara överflödigt från min sida och därför fått flytta ner i resväskor, eller för att jag över huvud taget ska kunna komma in i mitt rum så var jag tvungen att rationalisera lite. Kan visa bilder av restan av lägenheten senare när jag känner mig inspirerad :P

1 kommentar:

HellaBella sa...

Det blir lättstädat iallafall! Skönt att bli av med slusken från förr...