2009-02-27

På knäfronten intet nytt...

Jaha, det var ju givande att gå till läkeren...eller inte. Hon kände på knät och det satt kvar (skönt), sen kände hon på mitt friska knä, det satt också kvar. Sen böjde hon på benen, det gick inte lika bra, men det var nog ingen fara. Hon konstaterade att jag nog hade skadat knät, NÄHÄ?! Jag som gick till läkaren bara för att det är så himla roligt, och inte för att jag trodde att jag hade skadat mig... Hur som helst, rådet blev att det är bra att träna, och att om det bara gjorde lite ont så är det ingen fara. Hurra!
På vägen hem från läkaren gjorde jag ett eget litet böja-benet-till-max-test. Testet går till så att man väljer lämplig hal och isig plats, i mitt fall en busshållsplats, sen så tappar man fotfästet å kastas ner på båda knäna. Detta testet visade mig att det visst går att böja benet maximalt, men att det gjorde j**ligt ont! Nu haltar jag igen...

Inga kommentarer: