2008-08-26

Upptadeting

Jag visste det, så fort det kommer andra saker ivägen så glömmer jag att blogga...men här är iaf en snabb uppdatering.
Jag har börjat skolan nu, men det går lite sådär. Det är näst intill omöjligt att få ihop ett vettigt schema. Antingen så krockar kurserna eller så krockar tentorna. Hoppas dock på att få ordning på allt denhär veckan...

Angående cyckelproblemet så lyckades jag fixa pedalen...eller inte jag men jag gick till en cykelmekaniker. Jag kände mig glad å nöjd å åkte genast till IKEA och shoppade. På vägen hem började helt plötsligt mina växlar att fungera! Jag var överlycklig och kände att denhär cykeln å jag ska nog kunna komma överens iaf. Då gick bromsarna sönder! Jävla bajscykel! Nu tittar jag argt på den varje gång jag går förbi...tror att det hjälper.
Nidarrosdomen, Trondheims stolthet!

Hus nere vid vattnet i centrala Trondheim.

2 kommentarer:

HellaBella sa...

TRevligt med lite sigthseeing, ser framemot fler bilder vad det lider...Säger som jag sa innan köp en annan cykel...Det borde väl finns någon annan student du kan lura på din cykel...

Kommunaltjänstemannen sa...

Din goda mor säger:Hav tålamod och kanske framförallt mod när du ska cykla i denna backiga stad.

Jag är iofs glad att jag inte är i närheten när du får dina anfall på cykeln. En ny kanske vore en ide. Idag skiner solen men jag kan inte cykla för det är punka på den cykeln som mitt lilla barn lämnat till mig!

Men jag är alltid solig och glad ändå!!

Tralala!

Vaddå, hörde jag åskan?

Modern