2008-08-29

Kommentarer

Har hört från en av mina källor att det har varit svårt att lämna kommentarer om man inte har ett konto. Jag har fixat det nu, alla som vill kan lämna kommentarer nu...tror jag.
Nu ska jag iväg på nått jippo på studenter samfundet. Studenter samfundet är ungefär som kåren, det är där alla studenter hänger, och det är där alla fester håller hus. Det är en stor röd byggnad med tusen små rum och korridorer. Jag som inte har nåt lokalsinne i vanliga fall, men jag kan ju alltid fråga "hvor er jeg?"

Måste gå nu, ska ut å göra byn.
puss puss

3 kommentarer:

HellaBella sa...

Hellre ett ölsinne än ett lokalsinne. Ha det gott!

Kommunaltjänstemannen sa...

En gång när du var liten, typ tio år, kom du bort på OBS mellan kassorna och sportavdelningen. Jag tror det var då ditt undermedvetna fick en törn och lokalsinnet slutade fungera.

Puss Modern

Anonym sa...

Hej från moster "km nu s gr vi" Jag har läst och garvat kul det där med cykelproblembeskrivningen, Skönt att du trivs i grannlandet. Det är ju så vackert på bilderna.Stor kram från mig.