2008-09-22

Total förvirring...

Idag tror jag att jag ska iväg på exkursion till Sverige, men det är mycket oklart. Det står på internet "exkursion till Storlien med övernattning". Då när man klickar på länken tror man att nödvändig info skall komma upp. Icke. Eller nja det står att bussen avgår på måndag (var? när? hur?) och att vi kommer tillbaka på tisdag. OK alltså två dagar borta. Sen då? Vad går exkursionen ut på? Kommer vi kunna stanna å handla i Sverige? Ska vi ha varma kläder? Sovsäck? Är den obligatorisk? Kostar det något? Sova på parkbänk? Och ja, jag vet, man får inte reda på information, man tar reda på den...vilket jag ska göra nu. Tänker vara i skolan prick åtta för att eventuellt finna någon som kan ge mig svar!
Min teori är att de aventuellt försöker mobba ut svensken...?
Fick ett mail igårkväll, att jag ska läsa en intensivkurs inom en annan kurs. Jaha ok. Intensivkurs i rörteknologi fördjupningsprojekt. Trodde att man kunde behöva någon form av grund inom rörteknologi innan man gjorde ett fördjupningsprojekt inom området?!
De övriga kurserna är inte under kontroll...eller jo en av dem känns helt ok, och i en annan är jag inte helt lost en... Innebär att 25 % av de kurser jag läser är under kontroll...
Dessa kalkuleringar och slutsatser kan lätt skapa ångest haha. Men vem har inte ångest en måndag klockan sju? Det här kommer gå fint (peppar mig själv)

Nu nyhetsmorgon och kaffe! Hurra!

2 kommentarer:

Kommunaltjänstemannen sa...

Din moder dataexperten lider med dig. Men varför inte rörteknologi?
Herr Ågren är en följeslagare man gärna skulle vara utan, men rätt som det är sitter han där och gnager.

Gör så här. Stå rak. Blunda. Håll händerna efter sidorna. Klappa ihop händerna hårt tre ggr och säg. Vik hädan!

Det kan funka. Värt ett försök.
Puss Modern

monstretsmamma sa...

Gumman då! Du klarar ju allt så självklart klarar du det här också. Informationen kommer att ploppa fram och du kommer att klara dessa kurser. Jag hejjar på dig. Du är min idol!
Puss.